Rosor på grind

Rosor på grind
Visst får bilden en att längta efter sommaren?
Som vanligt när vi åker till Cajsa och Kevin i Värnamo, passade vi på att åka förbi gulliga Malin i Tånnö och hennes underbara Butik Unik.
Malin ska börja plugga till hösten och kommer ut med ny keramik (SÅ fin!)så hon hade en stor utförsäljning av allt i butiken till mycket bra priser -Guldgruva!!
Bland annat köpte jag ett fint fönsterskydd med ett hjärta utsågat.



Ett underbart fint fågelhus fick också följa med hem.



Och en liten närbild...



Sen köpte jag en likadan bänk som jag redan har -så fin med bågformade kanter och fina rosa ljusformar med vita prickar.
Dagen avslutades med att sönerna fick en motorcross också -så alla blev nöjda och glada!

Ett stort grattis vill jag även passa på att framföra till min allra bästa vän Vicky som har fått en liten dotter -Amanda.
Alla fina presenter jag har köpt kommer imorgon (Vicky du får blunda innan du har öppnat dom;-))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar